0 0
Expressz paradicsomos-ricottás tészta

Megosztás közösségi oldaladon:

Vagy csak simán másold és oszd meg a hivatkozást

Hozzávalók

Megosztás
Expressz paradicsomos-ricottás tészta 🍝
▪️
A nyaralásunk alatt is főztem, például ezt a gyorsan és egyszerűen elkészíthető tésztát. Az egyik délelőtti csavargásunk után készítettem el, s amilyen gyorsan elkészült, olyan gyorsan el is fogyott.
#villámgyorsanfinomat
Ettünk főzelékeket, rizottót, egyszerű és laktató egyserpenyős ételeket, amiket rövid idő alatt el tudtam készíteni, s amikből Janka is ehetett. A kirándulásokra mindig csomagoltunk nassolnivalókat, hogy ebédig vagy vacsoráig biztosan kibírjuk. És a #szoptatóskendő alap felszerelés volt.
▪️
Egy eldugott faluban szálltunk meg a Börzsönyben, amihez 30-40 percre rengeteg felfedeznivaló volt, többek között a Dunakanyar. Mivel Janka utál autóban utazni, így ideális kiindulópont volt Perőcsény. Meg egyébként is szeretjük az isten háta mögötti kis ékszerdobozokat.
Rengeteg élménnyel gazdagodtunk: voltunk Esztergomban, megmutattuk Marcellkának, hogy hol laktunk. Megnéztük a Bazilikát, voltunk régiség vásárban. Kipróbáltunk szuper éttermetket is. Kavicsot dobáltunk a Duna parton. Megnéztük a visegrádi várat, a fiúk boboztak. Utaztunk kompon. Piknikeztünk a nagymarosi Duna parton, kincsek után kutatva. Jártunk Ipolytarnócon őslények nyomában. Hollókőn a palócok hagyományait ismertük meg. Utaztunk a kemencei erdei vasúton. Túráztunk a Börzsönyben.
A háznál mindig voltak vendégeink, őzikék, szarvasok, cicák.
Ez a nyaralás nemcsak azért volt különleges mert négyen voltunk, hanem mert Janka a nyaralás alatt kezdett el négykézláb mászni. Marcell pedig minden programnak nagyon örült és sugárzott a boldogságtól.

Hasonló recepteket itt találsz.

További tartalmakért látogass el a Facebook oldalamra, és kövess az Instagramon!

#babamamaegyütteszik #hozzátáplálás #receptekanyukáknak #receptekbabáknakésmamáknak

Kérlek, a receptekben található hozzávalókat mindig nézd át, s csak akkor kínáld vele a babádat, ha már azok be lettek neki vezetve. Ezért kérlek minden esetben saját belátásod szerint használd a recepteket. Aszerint, hogy mi az, amit már a gyermeked ehet, s mi az, amit esetlg egyáltalán nem fogyaszthat.

Lépések

Kész

Tedd oda a tésztát főni, s amíg a tészta fő, készítsd el a szószt.

A tésztát a csomagoláson ellátott utasítás szerint főzd készre. De még mielőtt leszűrnéd, a főzővizéből kanalazz ki egy keveset.

Kész

A vöröshagymát szeleteld fel és kevés olívaolajon párold üvegesre. Öntsd rá a passzírozott paradicsomot, fedő alatt, alacsony hőfokon hagyd pár percet rotyogni. Ezután add hozzá a két evőkanál ricottát. Egy loccsintás a félre tett főzővízből. Ismét pár perc rotyogás következik- közben egyszer, kétszer azért kavard át - és már készen is van.

Öntsd rá a főtt tésztára. Alaposan keverd össze. Tálaláskor szórjatok rá sajtot.

Kész

A maradék ricottát másnap kend a reggeli szendvicsre, vagy készíts belőle krémlevest. Esetleg egy finom főzeléket.
Nézz szét a receptek között.

Amarilla

Szeretném megosztani veletek a receptjeimet. Remélem, hogy ezentúl a mumus kérdést: Mit főzzek ma? – is könnyebb lesz megválaszolni. Mi több, az egész család jól lakik!